Monta neulomissuunnitelmaa on minulla jäänyt toteutettavaksi myöhempänä ajankohtana- jos sitten enää muistan, mitä olin ajatellut. Minä en aina muista. Aikaa ei riitä kaikkeen, eikä aina intoakaan. Yhteen juttuun ajattelin osallistua, sillä sain vision toteutuksesta (tämä on harvinaista, piirtelin jo kaavioitakin!). Mutta lankahyllylle päästyäni olin jo unohtanut, miksi ihmeessä minun pitikään lankoja tutkailla- eikö niitä ole muka tarpeeksi kotona? Ensi kerralla muistan syyn. Tai sitten en. Mutta onhan minulla piirustukseni muistuttamassa asiasta.

Kenkuttaa Novitan Neulomon alasajo viikoksi. Internetin käyttäjiäkin on moneen junaan, kyllähän minä sen tiesin jo vanhastaan, mutta on epäreilua, että häirikön vuoksi koko keskustelupaikka suljetaan kaikilta.

Blogilistan uudet käyttäjäehdotkin hivenen ihmetyttävät. Vaikka niitä joku selitteleekin parhain päin, riitatilanteessa asia on lopulta juuri niin kuin se on kirjoitettu. Mietin, miten neuleblogeja jatkossa seuraan. Ihmettelen myös, miksei uusista käyttäjäehdoista tullut mitään tietoa Blogilistan käyttäjille.

Esikoisen opettaja taitaa saada kukkien sijaan villasukat (olen aina yhtä käytännöllinen ja sitä paitsi keväällä ei viitsi viedä hänelle pipareita, niin kuin olen joulun alla tehnyt). Esikoisen luokka saa uuden opettajan syksyllä ja tämä nykyinen siirtyy opettamaan pienempiä koululaisia. Olisiko ehdotella pinkkimix-Nallelle nopeita sukkaohjeita, jotain traditiosta hiukan mutta ei häiritsevän paljon poikkeavaa (ei siis 2o2n-varsi, vahvistettu kantapää, sileä terä ja sädekavennus)? Ajattelin jotain yksinkertaista jekkua varteen, ranskalainen kantapää ja terän päälle ehkä samaa jekkua kuin varteen. Kuitenkin niin, ettei kirjava lanka syö jekkujani.

Nyt aktiivisesti neulottavana on esikoisen unisukat koolatusta Woolista. Perussukat. Toinen on kohta valmiina.

Mutta nyt ruoka jo odottaa laittajaansa. Heippatihei ensi kertaan!