LindaB haastoi minut kertomaan 7 faktaa itsestäni.

Jaa. Olen ihan tylsä, sillä ehkä ne oudoimmat faktat jäävät kertomatta...

1. Luen sanomalehden aina viimeiseltä sivulta päin kohti etusivua. Se on aamiaispöydässä kätevämpää niin päin. Ja olen aina tehnyt niin.

2. En vieläkään tiedä, mikä minusta tulee isona. Paitsi iso.

3. Vannoin vuosikausia, etten koskaan laula julkisesti, mutta olen kuitenkin laulanut karaokessa soolona ja suunnilleen selvin päin. Haluatteko tietää, mitä lauloin? "Pohjois-Karjalaan", koska Leevi ei ole tehnyt "Kainuuseen"-nimistä biisiä ja koska P-K on jopa minun helppo laulaa.

4. Opettelin juomaan kahvia vasta 25-vuotiaana.

5. Olen kroonisesti väsynyt, sillä herättyäni en saa uudelleen unta. Lapsellisten vaiva.

6. Pidän pyykinpesusta, mutta en silitä mitään, ellei se ole ehdottoman välttämätöntä.   

7. En jaksa nyt haastaa ketään (olen herännyt klo 05:00 miehen herätyskelloon enkä ole nukkunut sen jälkeen).

---

Vietimme Oulussa lauantain enkä onnistunut juonimaan itseäni yhteenkään lankakauppaan. Tietomaa oli esikoisen kohdalla menestys (haluaa sinne pian uudelleen!), mutta kuopuksen vieteri meinasi loppua kesken kaiken ja häntä joutui paimentamaan siellä ihan kunnolla.

Aloitin uuden neulomuksen Kid Mohairista, Minttumaari-huivin. Tympäisee, kun näen siinä aina yhden mokan, jonka tein ja en kyllä varmasti ala purkaa mohairia. Yritin pähkiä 3 kerroksen päästä, miten mokani korjaisin, mutta päätin olla edes yrittämättä.