Heti ensimmäiseksi: Muistakaa suositella minulle sukkalinkkejä, aikaa perjantaihin saakka! Pieni aiheeseen sopiva palkintokin luvassa.

Tarvitseeko minun sanoa postista enempää kuin mitä tämä kuva kertoo?

876130.jpg

No tarvitsee! Tilasin Taluttimen kanssa Saksasta puikkoja. Tai siis Talutin tilasi puikkoja ja minä puikkoja JA vähän lankaa. Malabrigo Baby Merino Lacea tilasin tuollaisen 50g nöttösen, koska olen ihastellut langan värejä monessakin eri nettiputiikissa, mutta nyt olen täysin myyty! Lanka on ihanan pehmeää, oikein siliteltävää, väri on kaunis ja langassa on pientä vaihtelua paksuudessa. Tästä voisi neuloa vaikka mitä, jos nimittäin raskisi! Kämmenelleni mahtuu yli 400m lankaa... En uskaltanut tilata tällä kertaa enempää, jos vaikka baby merino lace ei olekaan sellaista, josta pitäisin, mutta varmaankin tilaan tätä lisää myöhemmin, mieli ainakin tekisi. Sukkalankaakin tilasin vähän. Yhteen yksiväriseen kerään en ole täysin tyytyväinen (kuva netissä erehdytti), mutta muuten tämä tilaus oli oikein onnistunut, postikulut olivat edulliset ja toimitus nopea.

Valitettavasti kameran akut kuolahtivat baby merino lace-vyyhden kuvaamissähellyksen jälkeen, ja muista posteista ei ole vielä kuvia. Sain tänään myös Minnan blogista bongauspalkinnon- 3 kerää Palmaa eri väreissä ja vaaleansinistä reunapitsiä. Kiitos, Minna!

Päätin olla hankkimatta Novita Ainoa, vaikka se olisikin tuossa lähellä hintaan 3 kerää/10€. Odottelen, josko saisin jotakin muuta ulkoilutakkilankaa (ehdotuksia?). Miksikö? Olen selannut lankalaatikkoani niin ahkerasti, että Aino näyttää nyppyyntyvän jo kerällä! Sandnesin Alfa kiinnostaisi, mutta sen kustannusvaikutus olisi vähintään kaksinkertainen Ainoon verrattuna.