SNY:ltä tuli eilen Addi premium 2 mm/ 120cm pyöröpuikko- kiitos, näitä pitkiä minulla ei juuri olekaan ja näille on hyvinkin käyttöä, kiitos magic loopin! Sen seuraan oli eksynyt maitosuklaalevy ja pahoittelut varsinaisen postin pienestä viivästymisestä. Ei se haittaa! Minä jaksan odotella. Lokakuuta on vielä paljon jäljellä ja langan määrä tässä taloudessa kasvaa ihan omia aikojaan (MINÄ olen syytön!)... Kiitos ystäväiseni!

973233.jpg

Tänä aamuna maassa oli ensilumi. Se suli pois päivän aikana. Aloitimme myös uuninlämmityskauden, ja tällä kertaa savu meni ensiyrittämällä oikeaan suuntaan (piippuun, ei pirttiin). Nämä keskiviikot ovat varsinkin illasta vähän kiireisiä- esikoisella on pitkä koulupäivä, jonka jälkeen heti on jäähallivuoro. Tänään vielä piti käyttää häntä lääkärissä flunssan jälkitaudin vuoksi, koulupäivän aikana kylläkin. Keskiviikkoisin ei siis juurikaan ole neulonta-aikaa. Yhtä pikkujuttua olen neuloskellut, mutta sen esittely jäänee myöhemmäksi.

Seuraavaksi pitäisi käydä erään Silke-Tweed-mytyn kimppuun, joka murjottaa sohvalla ja odottaa, että joku neuloisi siihen noin 1,5 hihaa ja loput helmasta (3 kerää jäljellä, 7 neulottu). Onko vapaaehtoisia? Olen saanut ko. langasta tarpeekseni. Toivottavasti lopputulos on pidettävän näköinen. Toistaiseksi vaikuttaa siltä. Mutta en pidä sen neulomisesta yhtään, vaan pakko olisi saada se valmiiksi, että äitini näkisi, että jotain niistäkin tuliaisista syntyi.  

Ja uusi upea Ulla on ilmestynyt! Kiitos kaikille Ullan tekijöille! Siellä oli ihania sukkia, huiveja ja palmikoita ja paljon joka lajia. Revontuli-huivi on PAKKO tehdä.