1951561.jpg

Matleena antoi tunnustuksen kivasta blogista. Kiitos kiitos! Olen tosi huono jakamaan näitä eteenpäin, sillä luen kaikenlaisia neuleblogeja (seassa on muutama muukin mielenkiintoinen blogi), en kylläkään enää yhtä satunnaisesti kuin aikaisemmin, vaan olen alkanut käyttää Blogilistan Omat suosikit-listaa. Olen merkannut toista sataa suosikkia. Saisinko nostettua viittä blogia esille... En. Jotkut blogit ansaitsisivat tämän siksi, että ovat onnistuneet koskettamaan minua pintaa syvemmältä (blogien aiheet saattavat olla rankkojakin, joten Karvisen kuva ja sana "nice" ei ehkä sopisi kontekstiin) tai ovat onnistuneet nostamaan hymyn pintaan, toiset siksi, että olen saanut uusia ystäviä ja osa siksi, että pidän blogin valokuvista.

Joten kiitän ja kumarran, ja luen tilaamiani blogeja jatkossakin: jatkakaa samaan malliin. Minä taas yritän kommentoida enemmän.