Blogini pääsi täyttämään eilen salaa puoli vuotta. Muistin päivämäärän väärin- kuvittelin sen olevan vasta tänään.

Tähän saakka tapahtunutta:

- olen löytänyt netistä käsityötarvikekauppoja ja myös käyttänyt niiden palveluita hyväkseni

- olen löytänyt blogeista paljon taitavia neulojia ja saanut kivoja blogikamuja, ja vanhoja tuttujakin on löytynyt ainakin kaksin kappalein

- olen voittanut muutamissa blogiarpajaisissa ja järjestänyt omat arpajaiset

- olen oppinut neulomaan englanniksi

- olen oppinut paljon uusia neuletekniikoita, joista ennen en ollut edes tietoinen

- olen päässyt mukaan moniin hauskoihin juttuihin, kuten Salaiseen Neuleystävään, KALeihin ja vaihtoihin.

Tänään päättelin viimeisen Sukkasatoon aikovan sukkaparin, Knittyn Back to basicsit. Niistä lisää myöhemmin kuvien kanssa. Julkinen lupaus yhdestä uudesta sukkatekniikasta ja pitsisukista tuli täytettyä.

Näyttää siltä, että kuopus sairastaa alkuviikon. Hyvä ajoitus, hän ehtii vielä parantua loppuviikoksi, jolloin minulla on suunnitteilla lapsivapaa yön yli-reissu Savossa hyvän ystävän luo.