Blogilista väitti niin. No, päivitetään sitten. Ei minulla kyllä mitään asiaa ole, paitsi että Talutin saanee postilaatikkoonsa huomenissa täytettä.

Olen neulonut vähän ja purkanut melkein yhtä paljon. Projektini alkoi siis turhauttavasti. Ei toiminut minun punaraita 7V-säärystinmallineulesuunnitelmani. Aloitin lopulta perusribbineuleella. Myöhemmin ehkä selviää, oliko tämä kolmas aloitus se, joka sanoo toden. Ideoita olisi esim. huiviin (sain sen kuuluisan ahaa-elämyksen Moonlight Sonata Shawlista ja lankavarastostani), mutta mitään en jaksaisi edes aloittaa. Ammatinvalinnanohjaaja tässä kerran kysyi, olenko minä masentunut. Vastasin tyhmästi, etten tiedä. Olenko minä?

Näistä otsikoista voisi päätellä sen, että asustelen oman pääni ulkopuolella, ja siltä kieltämättä tuntuukin. Arki on tahmeaa. Istun ja mietin, mitä pitäisi tehdä, ja kun saan päätettyä, unohdan kaiken saman tien. Kaupasta sentään osasi tulla kotiin nekin korppujauhot, jotka olivat unohtuneet jo useammalla kerralla. Sen sijaan kaupassa suunnittelemani ruokalistan olin jo unohtanut, kun selvisin kotiin saakka. No, onpahan kaappi ainakin täynnä ruokaa.

Muuan Lauri Tähkä Elonkerjuineen pääsi myös kotiin kanssani, tosin vain cd:nä. Minulla on varmaan joku plääh-kausi meneillään, kun en tästä uutukaisesta jaksanut kahden läpikuuntelun jälkeen innostua hirmuisesti (sen sijaan se eka cd, "Pistoja syrämmes", saa hyvälle tuulelle aina). Vuokatissa bändi olisi esiintymässä Winter Openissa marraskuun lopussa. Liikenisiköhän minulle iltalomaa?

Tulipas tästä outo höpinä. Julkaisen kumminkin. Öitä kaikille.