Se on ihan teidän muiden bloggaajien syy, että minunkin piti tilata juttuja ulkomailta. Lähinnä puikkoja, ihan vähän lankaakin, kokeeksi vain, mutta minä olen syytön! Nyt vain päivystetään postilaatikolla, koska se tilaus saapuu, jonka tekeminen ja maksaminen olivat ihan liian yksinkertaisia. SNY:kin lupaili postia. Hyviä postipäiviä luvassa! 

Postikulut ovat ihmeellinen asia. Saksasta alle kilon lähetys tulee halvemmalla kuin Suomesta. Kannattaako tässä siirtyä suosimaan saksalaisia nettilankakauppoja, jos postikulut ovat edullisemmat kuin Suomessa? Toimitusaikakaan ei vaikuttanut kohtuuttomalta, ainakaan, mitä muualta olen lukenut. Viikko?

Minun pitäisi ehdottomasti vähintään imuroida täällä, mutta kun ei hirveästi huvittaisi. Kaupassakin pitäisi käydä. Jos vain ensiksi saisin tämän toosan kiinni, niin sekin olisi jo saavutus.

---

Sukista: minullahan jo on yhdet puolivartiset saapassukat veljelle annettavaksi, ei se toisia tarvitse. Jes! Pääsen aloittelemaan omia nautiskelusukkiani Fabelista heti, kun olen tehnyt kotityöni. Imurin varteen, hus hus! (*bloggaaja poistuu haluttoman näköisenä siivouskomeron suuntaan*)