Kävin blogia läpi ja tein tuohon oikeaan palkkiin sivun, jossa on tänä vuonna valmistuneet neuleet linkkeineen. Joitakin kuviakin kaivelin linkkien sekaan.

Huiveja tein 11 kpl- ja lankaa kului näihin n. 1700 g.

Sukkia tein 16 paria - ja lankaa kului näihin n. 1500 g.

Pääasioita tein 11 kpl- ja lankaa kului näihin n. 750 g.

Lapasia tai niihin verrattavia tein 8 paria ja lankaa kului näihin n. 650 g.

Puseroita tai takkeja tein 7 kpl, ja lankaa näihin kului n. 3200 g. Luvuista puuttuu vielä kuvaton ja bloggaamaton neuletakki, joka on valmis, mutta pingottamatta.

Muita, lähinnä virkattuja töitä, tein n. 630 g edestä.

Yhteensä lankaa käytin melkein 8500 g verran, ja tästäkin luvusta puuttuu se samainen neuletakki.

Voi olla, että olen unohtanut jotain alkuvuodesta ja ehkä blogin läpikäyntikään ei ollut ihan täydellinen.

Huomaan, että olen oppinut paljon uutta neulomisesta, olen käyttänyt melko paljon lankaa ja olen ostanut sitä vielä enemmän.

Onnistuneimpina neulomuksinani kuluneena vuonna pidän Kainuun Kukkalapasia, Moonlight Sonata Shawlia ja Tropicana-sukkia. Rakkain neule on alkuvuonna tekemäni pitsineuletakki, josta ei ole kunnollista kuvaa. Käytetyin neuletyöni on em. Tropicana-sukat. (Tai ehkä lapset pitävät sukkiaan enemmän kuin minä omiani.)

Hyvää uutta vuotta 2008 kaikille lukijoilleni!