Eilisen tapahtumat ovat käsityskykyni rajan tuolla puolen. Mikä saa nuoren ihmisen halveksimaan omaa ja toisten elämää noin paljon? En voi ymmärtää.

---

Ja sitten omanapaiseen kevyeen höpöttelyyn... Minulla on lankaongelma- olen ahne. Minulla on liikaa lankaa eikä sitä ole kuitenkaan tarpeeksi. Minulla on vääränlaisia lankoja tai jotakin lankaa liian vähän. Jotkut ovat peräti vääränvärisiä tai jotakin väriä ei ole lainkaan, vaikka tarvitsisin juuri sellaista. Tai sitten minulla ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi säilytystilaa ja rahaa. Kyse on varmaankin viimeksimainitusta...

Löysin TuulinTupa-blogista kivan tossuohjeen eräälle omistamalleni ongelmalangalle, josta piti tulla pitkäripainen laukku, vähän niin kuin Booga bag, mutta en ole onnistunut päättämään kokoa ja muita sellaisia pienempiä yksityiskohtia (puikkokoko sentään selvisi tossuohjetta lukiessa). Lisäksi kehtuuttaa aloittaa koko laukkuprojekti, sillä se pitäisi nyhjätä tyhjästä (luetaan: omasta päästä) ja epäonnistumisen mahdollisuus näköjään estää kokeilemasta. On mielenkiintoisempaakin tekemistä kuin se laukku. (Onko?) Nykyään minä vain puhun neulomisesta enkä saa oikeasti mitään aikaan. Tossut ohjeella kuulostaisi huomattavasti helpommalta projektilta kuin omapäinen laukku, jonka lopullisesta koosta voisi esittää vain arvailuja. Hmm. TuulinTuvan tossuja vai omapäinen laukku?

Mutta hei- eilen tein ylösalaisin-Silke-tweed-takkini ensimmäistä hihaa muutaman kerroksen! Minulla ei ole mitään muuta puikoilla ja olen liian laiska aloittamaankaan mitään, vatvon vain, mitä sitten tekisi. Pari joululahjaa kummittelee mielessä, ja yhdet lapaset pitäisi ainakin saada aikaan tässä kuussa.